Project Description

Mangler du hjælp til et projekt?

Kontakt mig i dag

Kundefastholdelse

Komplet koncept for kundefastholdelse og velkomst af nye kunder i global virksomheds danske afdelinger. Projektet blev gennemført i samarbejde med ledelsen, salgsafdelingen og marketing, og løbende markedsført under kundebesøg og i lokale medier.

Opgaven omfattede:

  • Analyse af eksisterende arbejdsgange
  • Definering af nye arbejdsgange og fordeling af opgaver
  • Indførsel af 60-dages introperiode for nye kunder
  • Kundetilfredshedsanalyser
  • Rapportering
  • Oplæring af specielle key account personer til servicering under intro-periode
  • Lokal oplæring og support af sælgere og salgsmedarbejdere
  • Samarbejde med IT omkring værktøjer til kundevelkomst
  • Markedsføringsmateriale
  • Løbende support og tilpasning af konceptet over 2 år

Projektdetaljer

TIDSRUM

2012-2014

KUNDER

Blue Water Shipping A/S

PROJEKTTYPE

Salg

STØRSTE SUCCESSER

Tilbagemeldingerne fra de nye kunder var overvældende positivt – hovedparten følte sig godt modtaget og vidste hvem vedkommende kunne henvende sig til.

Kontakt mig i dag

Udfyld formularen nedenfor, så vender jeg retur hurtigst muligt. En kop kaffe og snak er helt uforpligtende.

FORNAVN *
EFTERNAVN *
E-MAIL *
TELEFON

EMNE

HVORDAN KAN JEG HJÆLPE DIG?